Hamlet napló

     Kedves Naplóm!! Ma megvilágosodtam, és rá kellett jönnöm, hogy mindenképp meg kell változnom.
     Mától örültet fogok játszani. Nem tudom, hogy mennyire fog menni, hiszem én ennek a szöges ellenéte vagyok, de megpróbálom, mert ma találkoztam halott apám szellemével, és arra kért, hogy öljem meg Claudiust. Azért mert ő a felelős apám haláláért. Ő ölte meg a saját testvérét. Nem értem, hogy miért. Hogy fájhat valakinek ennyire az élet? Az, hogy a testvérének van egy gyönyörű felesége, egy gyermeke, hogy övé a trón? Egyszerűen az zavarta, hogy sikeresebb az életbe mint ő? Apámat már halála előtt megcsalta vele anyám. Anyámat se értem, hogy hogyan volt erre képes..Hiszen hátba szúrta apámat ezzel.Ma a szellem mindent elmesélt.Megfogadtam,  hogy végre fogom hajtani kérését, bármennyire is nehezemre fog esni embert ölni, de Claudius megérdemli.
Ha megváltozok, és örülnek tettetem magamat, akkor kevésbé fognak gyanút, hogy én öltem meg a királyt. Nagyon nehéz feladat lesz, soha nem gondoltam volna, hogy egy gyilkosságot fogok végrehajtani, de most muszáj. Apámnak ez az egy kérése volt felém, természetes, hogy vége hajtom.Egyetlen egy dologban vagyok teljesen biztos. Mégpedig abban, hogy ez idő alatt csak Horatio lehet végig mellettem, hiszen a többiekben nem bízok meg, miután kémkedtek utánam. Feléjük minden fajta érzelmet megszüntetek, és akkor nem lesz lelkiismeret furdalásom, hogy őket nem avattam be a gyilkosságba.
     Na de ennyit mára Kedves Naplóm köszönöm, hogy megint meghallgattál. Holnap már egy teljesen más, egy örült ember fog írni.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Hamlet jellemzése, tulajdonságai

Kálmán belső monológ (Asztalizene)

A giccs